torsdag 21. januar 2016

Hexa - Du store alpakka


Turkis
Hexa fra Du store Alpakka.


Dette fantastiske garnet er jeg nødt til å si noen ord om. Jeg var skeptisk, og siden det er ganske dyrt, så måtte jeg gå noen runder med meg selv for å finne viljen til å kjøpe meg et par nøster.

Ett plagg og du er hekta. Hexa fra Du store Alpakka er et av mine favorittgarn, og hadde jeg vært rikere på pengefronten hadde jeg strikket MASSE i denne kvaliteten. Det er et helt nydelig garn.

Da jeg sendte fjortisen ut i dag, så holdt hun et foredrag om at Hexa-vottene og lua var mye varmere enn de i tykkeste ull, og det har jeg erfart selv. Og så er de lette, pene, tynne nok.. ja, rett og slett helt fantastiske.

Har fryktelig lyst til å strikke en jakke/genser i Hexa, men som sagt, det koster en god del.


Men finner du vile og rom i lommeboka, så håper jeg du prøver. Eller kanskje ikke, for du blir hekta ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar