mandag 23. februar 2015

Mandagssludd

Mandagen åpna med sludd av en annen verden. Det ser ut som store filler som sakte, men vimsete, ramler ned fra himmelen, for så å ende i et plask av sørpe på bakken. Det gjør ikke meg noe, altså, for all del, men litt kjipt er det jo.

Februar går fremdeles ganske sakte fremover for min del. Altså, dagene går ganske fort og greit, det er jeg som går sakte. Men sakte er også et tempo, og da forholder jeg meg til det.

Blitt noe strikketid, så jeg er veldig straks ferdig med mesteparten av Bøvertunkofta mi. Mangler 1/3 arm, samt vrangbord og montering. Jeg har prøvd den over hodet, og den blir utrolig fin, og jeg håper jeg får mye glede av den. Håper jeg kan komme i gang med knappestolper og montering i morgen eller onsdag.

Neste prosjekt? Jeg tror det blir denne på bildet under: Sommerlett, fra Kofteboka den også. Fin å nyte sommeren sammen med! (Har fått meg nedtellingsapp, og den viser 123 dager og noen timer til vi reiser på 14 dagers ferie til Danmark. Første uka får vi naboer vi kjenner og er glade i – hvilken glede!)

2015-02-20 14.41.54

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar